FAQ


Intrebari generale
  1. Cine este crystaltime.ro?
  2. Pot face sugestii pentru completarea gamei de produse?
  3. Cum caut un produs pe crystaltime.ro?
  4. De ce sa imi fac un cont pe crystaltime.ro?
  5. Cum pot trimite un produs in Service?
  6. Ce reprezinta marcajul "Pret Special"?
  7. Care este politica de preturi a CrystalTime?
Despre comanda, plata si livrare
  1. Exista o limita minima a comenzii?
  2. Cum comanda o persoana fizica? Dar una juridica?
  3. Care sunt modalitatile de plata acceptate pe crystaltime.ro?
  4. Pot plati in rate pe crystaltime.ro?
  5. Care sunt metodele de livrare?
  6. Care sunt tarifele de livrare?
  7. Cum pot returna un produs?
  8. Am o intrebare la care nu am gasit raspuns aici. Ce fac?
Cine este crystaltime.ro?
crystaltime.ro este un magazin online in care veti putea gasi o gama variata de ceasuri de mana si de bijuterii si decoratiuni de cristal produse de marci de renume. Suntem reprezentanti si / sau distribuitori autorizati pentru ceasurile Fossil, Doxa, Diesel, Vostok Europe, Festina si Obaku dar si pentru Preciosa - continuatorii traditiei de 300 de ani a cristalului de Boemia - sau FaBOS - bijuterii cu cristale Swarovski fabricate exclusiv in Boemia de Nord. Site-ul crystaltime.ro este proprietatea firmei Online Business Solutions SRL, CUI 19024884, inregistrata la Oficiul comertului sub numarul J40/14827/18.09.2006.
 
Pot face sugestii pentru completarea gamei de produse?
Vom studia cu atentie orice sugestie venita din partea dumneavoastra pentru adaugarea de produse noi. In momentul in care acestea vor fi in stoc, va vom anunta prin e-mail.
 
Cum caut un produs pe crystaltime.ro?
Meniul nostru este cat se poate de usor de utilizat, fara ramificatii care sa va conduca la cautari nesfarsite. Este suficient sa introduceti unul sau mai multe cuvinte-cheie in casuta din partea dreapta sus a site-ului, si veti primi ca rezultat lista produselor ce contin cuvantul sau cuvintele pe care le-ati cautat, fie in numele produselor, fie in descrierea acestora.
 
De ce sa imi fac un cont pe crystaltime.ro?
Odata cu crearea contului, datele dumneavoastra de livrare / facturare si contact vor fi retinute de sistem si nu va mai fi nevoie sa le completati la fiecare comanda. In plus, faptul ca aveti cont pe crystaltime.ro va da posibilitatea sa fiti anuntati de fiecare data cand avem produse noi sau cand avem oferte speciale. De asemenea, daca v-ati creat un cont puteti adauga produse in "Wishlist". In acest fel, daca produsele respective nu sunt in stoc, veti fi informat prin email atunci cand acestea reintra in stocul nostru.
 
Cum pot trimite un produs in service?
Tot ce aveti de facut este sa ne transmiteti un mesaj prin intermediul formularului de contact pe care il gasiti aici, selectand la rubrica "Subiect" optiunea "Doresc sa trimit un produs in Service". Veti fi contactat prin email sau telefonic cel mai tarziu in urmatoarea zi lucratoare de unul dintre colegii nostri pentru a confirma cu dumneavoastra adresa de la care se va putea prelua coletul. Noi vom trimite apoi un curier (FAN Courier) care va prelua produsul de la dumneavoastra.
 
Pentru situatiile in care trimiterea in service face obiectul garantiei, transportul este gratuit pentru toate cele peste 3600 de localitati din Romania deservite de FAN Courier fara preceperea unei suprataxe pentru kilometri suplimentari. In cazul in care localitatea din care se va trimite produsul catre service nu face parte dintre cele enuntate mai sus, contravaloarea costului transportului (tur/retur) va fi suportata de catre client. Gasiti aici lista de localitati deservita de FAN Courier fara perceperea de suprataxa pentru kilometri suplimentari. In acest moment nu putem receptiona colete transmise catre service prin Posta Romana.
 
Odata ajuns la noi, produsul va fi transmis catre service-ul autorizat de producator. In masura in care service-ul autorizat de producator constata faptul ca este vorba de o problema de garantie, aceasta va fi remediata in termen de 15 zile. In masura in care problema de garantie nu poate fi remediata, produsul va fi inlocuit cu altul identic sau cu unul similar de aceiasi valoare, la alegerea dumneavoastra, din stocul pe care il avem disponibil in momentul respectiv. In masura in care problema nu a putut fi remediata iar produsul nu poate fi inlocuit cu unul identic datorita lipsei disponibilitatii acestuia in stocul nostru, puteti opta pentru returnarea banilor pe care i-ati achitat pentru achizitionarea acetuia.
 
In cazul in care service-ul autorizat de producator constata faptul ca problema pe care o are produsul nu face obiectul garantiei, va vom comunica estimarea de timp si valoarea devizului oferite de service-ul autorizat de producator pentru remedierea problemei. In aceasta situatie costul de transport tur/retur al produsului va fi suportat de dumneavoastra.
 
Exista o limita minima a comenzii?
crystaltime.ro onoreaza toate comenzile, in limita stocului, fara a impune alte limite legate de valoarea comenzii sau de numarul de produse comandate.
 
Ce reprezinta marcajul "Pret Special""?
In calitate de vazator autorizat al marcilor pe care le comercializeaza, CrystalTime se raporteaza in permanenta la preturile de vanzare recomandate de producator. Astfel, atunci cand decidem sa comercializam un produs la un pret mai mic comparativ cu pretul recomandat de producator pentru un anumit produs, produsul respectiv poarta marcajul "Pret Special" si este afisat in sectiunea "Preturi Speciale". Preturile Speciale nu sunt preturi reduse iar raportarea acestora comparativ la pretul recomandat de producator nu semifica faptul ca acestea ar face parte dintr-o campanie de vanzari promotionale.
 
Care este politica de preturi a CrystalTime?
La CrystalTime incercam intotdeauna sa va oferim cele mai bune preturi de pe piata. Astfel, preturile de vanzare pe CrystalTime.ro sunt actualizate zilnic, in functie de preturile la care produsele din oferta noastra sunt comercializate de alte magazine. Actualizarea preturilor se realizeaza in fiecare zi, in intervalul orar 10 AM - 11 AM. Astfel, orice pret afisat pe CrystalTime.ro este valabil pana in dimineata zilei urmatoare.
 
Cum comanda o persoana fizica? Dar una juridica?
Procesul de comanda este identic, numai ca in cazul persoanei juridice trebuie mentionate in plus datele de identificare ale firmei, necesare pentru a fi emisa factura fiscala.
 
Care sunt modalitatile de plata acceptate pe crystaltime.ro?
  • Card (sunt acceptate cardurile cu insemnele Visa, MasterCard. Visa Electron si Maestro de credit sau de debit). Plata online cu cardul se realizeaza prin intermediul partenerului nostru, MobilPay.
  • OP (ordin de plata) – Daca alegeti aceasta modalitate de plata veti primi prin e-mail factura proforma aferenta comenzii dumneavoastra. Procesarea comenzii se va face in urma confirmarii efectuarii platii prin e-mail.
  • Ramburs (numerar) - In cazul optarii pentru plata ramburs, intrucat livrarea se va efectua prin intermediul serviciului de curierat rapid, in momentul livrarii veti putea achita catre reprezentantul firmei de curierat contravaloarea facturii pe care o veti primi prin e-mail in momentul confirmarii comenzii.
 
Pot plati in rate pe crystaltime.ro?
La CrystalTime puteti plati si prin programele de rate fara dobanda! Plata cu cardul in rate fara dobanda este valabila pentu posesorii de carduri de rate emise de:
  • Banca Transilvania
  • Alpha Bank
  • BRD Finance
  • Credit Europe Bank
  • Garanti Bank
Pentru a cumpara cu cardul in rate fara dobanda trebuie urmata aceiasi procedura ca si in cazul platii normale cu cardul, iar dupa introducerea numarului de card, in functie de tipul de card cu care doriti sa realizati plata, veti avea posibilitatea de a selecta din variantele disponibile numarul de rate in care doriti sa achitati produsul sau produsele achizitionate de la CrystalTime.
 

 Care sunt metodele de livrare?

Livrarea produselor se face numai pe teritoriul Romaniei in locaitatile deservite de Fan Courier, exclusiv prin aceasta companie. Deoarece curierii livreaza coletele in mod normal intre orele 9:00 si 18:00, va recomandam ca, in cazul in care nu sunteti acasa in intervalul orar respectiv, sa folositi adresa de la locul de munca, pentru a evita intarzierile de livrare. Din pacate, in acest moment nu putem efectua livrari in afara zonei de acoperire a FAN Courier.
 
Alternativ, puteti ridica produsul din Showroom-ul nostru din Baneasa Shopping City, Sos. Bucuresti-Ploiesti, Nr. 42D, Etaj 1. Programul de lucru al Showroomului este de Luni pana Duminica, intre orele 10 si 22. In cazul in care nu ati plasat inca o comanda pe site sau aceasta nu v-a fost confirmata telefonic de colegii nostri, puteti verifica disponibilitatea produsului in Showroom la telefon: 0371.483.034
 
Care sunt tarifele de livrare? 

Tariful de baza al transportului - se aplica in cele peste  3600 de localitati in care Fan Courier livreaza fara a percepe suprataxa pentru kilometri suplimentari:
- 0 Lei in cazul comenzilor peste 250 Lei
- 14 Lei in cazul comenzilor sub 250 Lei
- 14 Lei in cazul comenzilor ce contin produse cu pret redus sau la promotie sau in cazul utilizarii unui cod de discount, indiferent de valoarea totala a comenzii

Tariful suplimentar pentru localitatile in care Fan Courier percepe suprataxa pentru kilometri suplimentari (se adauga la tariful de baza):
- 0 Lei in cazul in care se opteaza pentru ridicarea coletului din cel mai apropiat centru Fan Courier
- 29 Lei (taxa fixa) pentru livrarea la adresa furnizata 

Cum pot returna un produs?
 
Tot ce aveti de facut este sa ne contactati prin intermediul formularului de contact pe care il gasiti aici, selectand la rubrica "Subiect" optiunea "Doresc sa returnez un produs". Veti fi contactat prin email sau telefonic cel tarziu in urmatoarea zi lucratoare de unul dintre colegii nostri pentru a confirma cu dumneavoastra adresa de la care se va putea prelua coletul. Noi vom trimite apoi un curier (FAN Courier) care va prelua produsul de la dumneavoastra.
 
Detaliile complete cu privire la termenii de retur se gasesc in Termenii si conditiile de utilizare, in sectiunea "Dreptul de retragere". 
 
 

Am o intrebare la care nu am gasit raspuns aici. Ce fac?

Va rugam sa ne contatati telefonic la numerele afisate pe site sau sa ne scrieti utilizand formularul de contact iar noi va vom raspunde in cel mai scurt timp.