FAQ


Intrebari generale
  1. Cine este crystaltime.ro?
  2. Pot face sugestii pentru completarea gamei de produse?
  3. Cum caut un produs pe crystaltime.ro?
  4. De ce sa imi fac un cont pe crystaltime.ro?
  5. Cum pot trimite un produs in Service?
  6. Ce reprezinta marcajul "Pret Special"?
  7. Ce reprezinta marcajul "Cel Mai Mic Pret"?
  8. Care este politica de preturi a CrystalTime?
  9. Am o reclamatie, ce trebuie sa fac?
Despre comanda, plata si livrare
  1. Exista o limita minima a comenzii?
  2. Cum comanda o persoana fizica? Dar una juridica?
  3. Care sunt modalitatile de plata acceptate pe crystaltime.ro?
  4. Pot plati in rate pe crystaltime.ro?
  5. Care sunt metodele de livrare?
  6. Care sunt tarifele de livrare?
  7. Cum pot returna un produs?
  8. Am o intrebare la care nu am gasit raspuns aici. Ce fac?
 Cine este crystaltime.ro?
crystaltime.ro este un magazin online in care puteti gasi o gama variata de ceasuri de mana si de bijuterii si decoratiuni de cristal produse de marci de renume. Suntem reprezentanti si / sau distribuitori autorizati pentru peste 30 de marci de renume, printre care se numara ceasurile Sector, Fossil, Doxa, Diesel, Vostok Europe, Festina sau Orient. Site-ul crystaltime.ro este proprietatea firmei Online Business Solutions SRL, CUI 19024884, inregistrata la Oficiul comertului sub numarul J40/14827/18.09.2006.
 
 Pot face sugestii pentru completarea gamei de produse?
Vom studia cu atentie orice sugestie venita din partea dumneavoastra pentru adaugarea de produse noi. In momentul in care acestea vor fi in stoc, va vom anunta prin e-mail.
 
 Cum caut un produs pe crystaltime.ro?
Meniul nostru este cat se poate de usor de utilizat, fara ramificatii care sa va conduca la cautari nesfarsite. Este suficient sa introduceti unul sau mai multe cuvinte-cheie in casuta din partea de sus a site-ului, si veti primi ca rezultat lista produselor ce contin cuvantul sau cuvintele pe care le-ati cautat, fie in numele produselor, fie in descrierea acestora. In cazul in care cautarea dumneavoastra returneaza prea multe rezultate, puteti utiliza sistemul de filtrare disponibil atat pe varianta desktop cati si pe cea mobila a siteului. Atunci cand este folosit in timp ce pe ecran sunt afisate rezultatele unei cautari dupa cuvinte cheie, sitemul de filtrare lucreaza pe rezultatele din cautare.
 
 De ce sa imi fac un cont pe crystaltime.ro?
Odata cu crearea contului, datele dumneavoastra de livrare / facturare si contact vor fi retinute de sistem si nu va mai fi nevoie sa le completati la fiecare comanda. In plus, faptul ca aveti cont pe crystaltime.ro va ofera posibilitatea de a urmari statusul comenzilor dumneavoastra, de a urmari stadiul expeditiilor realizate pe baza numarului AWB si de a avea oricand acces la facturile emise pentru comenzile anterioare. In plus, pentru toate comenzile plasate fiind autentificat in contul dumneavoastra, primiti inapoi 3% din pretul platit pentru produsele achizitionate, sub forma de credit magazin. Creditul magazin nu poate fi utilziat decat sub forma undei reduceri aplicata la o comanda viitoare. Sumele oferite in acest mod devin exigibile in 45 de zile de la plasarea comenzii pentru care vi s-a acordat creditul magazin. Cititi in sectiunea Termeni si Conditii toate detaliile cu privire la modul de functionare a acestui program de fidelitate.
 
 Cum pot trimite un produs in service?
Tot ce aveti de facut este sa ne transmiteti un mesaj prin intermediul formularului de contact pe care il gasiti aici, selectand la rubrica "Subiect" optiunea "Doresc sa trimit un produs in Service". Veti fi contactat prin email sau telefonic cel mai tarziu in urmatoarea zi lucratoare de unul dintre colegii nostri pentru a va oferi toate detaliile necesare.
 
Pentru situatiile in care trimiterea in service face obiectul garantiei, transportul este gratuit pentru toate cele peste 3600 de localitati din Romania deservite de FAN Courier fara preceperea unei suprataxe pentru kilometri suplimentari. In cazul in care localitatea din care se va trimite produsul catre service nu face parte dintre cele enuntate mai sus, contravaloarea costului transportului (tur/retur) va fi suportata de catre client. Gasiti aici lista de localitati deservita de FAN Courier fara perceperea de suprataxa pentru kilometri suplimentari. In acest moment nu putem receptiona colete transmise catre service prin Posta Romana.
 
Odata ajuns la noi, produsul va fi transmis catre service-ul autorizat de producator. In masura in care service-ul autorizat de producator constata faptul ca este vorba de o problema de garantie, aceasta va fi remediata in termen de 15 zile. In masura in care problema de garantie nu poate fi remediata, produsul va fi inlocuit cu altul identic sau cu unul similar de aceiasi valoare, la alegerea dumneavoastra, din stocul pe care il avem disponibil in momentul respectiv. In masura in care problema nu a putut fi remediata iar produsul nu poate fi inlocuit cu unul identic datorita lipsei disponibilitatii acestuia in stocul nostru, puteti opta pentru returnarea banilor pe care i-ati achitat pentru achizitionarea acetuia.
 
In cazul in care service-ul autorizat de producator constata faptul ca problema pe care o are produsul nu face obiectul garantiei, va vom comunica estimarea de timp si valoarea devizului oferite de service-ul autorizat de producator pentru remedierea problemei. In aceasta situatie costul de transport tur/retur al produsului va fi suportat de dumneavoastra.
 
 Exista o limita minima a comenzii?
crystaltime.ro onoreaza toate comenzile, in limita stocului, fara a impune alte limite legate de valoarea comenzii sau de numarul de produse comandate.
 
 Ce reprezinta marcajul "Pret Special"?
In calitate de vazator autorizat al marcilor pe care le comercializeaza, CrystalTime se raporteaza in permanenta la preturile de vanzare recomandate de producator. Astfel, atunci cand decidem sa comercializam un produs la un pret mai mic comparativ cu pretul recomandat de producator pentru un anumit produs, produsul respectiv poarta marcajul "Pret Special" si este afisat in sectiunea "Preturi Speciale". Preturile Speciale nu sunt preturi reduse iar raportarea acestora comparativ la pretul recomandat de producator nu semifica faptul ca acestea ar face parte dintr-o campanie de vanzari promotionale.
 
 Ce reprezinta marcajul "Cel Mai Mic Pret"?
Asa cum este precizat si in sectiunea anterioara, ne raportam in permanenta la piata in care functionam. Astfel, prin intermediul partenerilor nostri compari.ro si shopmania.ro, analizam in permanenta ofertele de pe piata. Atunci cand pe baza informatiilor puse la dispozitie de cel putin unul dintre cei doi partnerei mentionati anterior pretul la care noi comercializam un produs este cel mai mic (luand in considerare o marja de maxim 1 leu diferenta), produsul poarta pe siteul nostru marcajul "Cel Mai Mic Pret". Aceste informatii sunt actualizate pe siteul nostru cel putin odata pe zi. In paginile de detalii ale produselor ce poarta acest marcaj este mentionata data si ora ultimei actualizari. Acest marcaj nu garanteaza faptul ca la momentul in care vizualizati un produs, informatia este inca de actualitate. In acest sens, va incurajam sa verificati informatia pe siteurile partenerilor nostri mentionati anterior. 
 
 Care este politica de preturi a CrystalTime?
La CrystalTime incercam intotdeauna sa va oferim cele mai bune preturi de pe piata. Astfel, preturile de vanzare pe CrystalTime.ro sunt actualizate zilnic, in functie de preturile la care produsele din oferta noastra sunt comercializate de alte magazine. Comezile plasate de dumneavoastra se vor onora (in masura confirmarii disponibilitatii stocului) la pretul afisat la momentul finalizarii comenzii. Asadar, in cazul in care inainte de a va expedia comanda va pretul produsului creste, dumneavoastra veti achita pretul mai mic.
 
Am o reclamatie, ce trebuie sa fac?
Daca ati avut dificultati in relatia cu CrystalTime, va rugam sa ne transmiteti feedback-ul dvs. Orice conflict aparut intre client si companie se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila. Daca problema dvs. nu poate fi rezolvata cu ajutorul persoanei de contact cu care discutati, puteti scrie pentru o conciliere interna gratuita la email vanzari@crystaltime.ro. Veti primi raspuns in maxim 5 zile lucratoare.
Reclamatiile privind calitatea produselor sau serviciilor noastre se pot face catre:
 
 Cum comanda o persoana fizica? Dar una juridica?
Procesul de comanda este identic, numai ca in cazul persoanei juridice trebuie mentionate in plus datele de identificare ale firmei, necesare pentru a fi emisa factura fiscala.
 
 Care sunt modalitatile de plata acceptate pe crystaltime.ro?
  • Card (sunt acceptate cardurile cu insemnele Visa, MasterCard. Visa Electron si Maestro de credit sau de debit). Plata online cu cardul se realizeaza prin intermediul partenerului nostru, MobilPay.
  • OP (ordin de plata) – Daca alegeti aceasta modalitate de plata veti primi prin e-mail factura proforma aferenta comenzii dumneavoastra. Procesarea comenzii se va face in urma confirmarii efectuarii platii, dupa ce transferul a ajuns in contul nostru.
  • Ramburs (numerar) - In cazul optarii pentru plata ramburs, intrucat livrarea se va efectua prin intermediul serviciului de curierat rapid, in momentul livrarii veti putea achita catre reprezentantul firmei de curierat contravaloarea facturii pe care o veti primi prin e-mail in momentul confirmarii comenzii. Comenzile cu valoare mai mare de 5.000 Lei nu pot fi achitate decat in avans, cu cardul sau prin ordin de plata.
 
 Pot plati in rate pe crystaltime.ro?
La CrystalTime puteti plati si prin programele de rate fara dobanda! Plata cu cardul in rate fara dobanda este disponibila doar prin utilizarea de carduri de rate emise de:
  • Banca Transilvania
  • Alpha Bank
  • Credit Europe Bank
  • Garanti Bank
Pentru a cumpara cu cardul in rate fara dobanda trebuie urmata aceiasi procedura ca si in cazul platii normale cu cardul, iar dupa introducerea numarului de card, in functie de tipul de card cu care doriti sa realizati plata, veti avea posibilitatea de a selecta din variantele disponibile numarul de rate in care doriti sa achitati produsul sau produsele achizitionate de la CrystalTime.
Ce trebuie sa stiti despre plata in rate:
- Comenzile ce nu contin produse cu pret redus sau produse ce poarta marcajul "Pret Special" cu valoare mai mica de 1.000 Lei, pot fi achitate in maxim 6 rate
- Comenzile ce nu contin produse cu pret redus sau produse ce poarta marcajul "Pret Special" cu valoare mai mare de 1.000 Lei, pot fi achitate in maxim 12 rate
- Comenzile ce contin produse cu pret redus sau produse ce poarta marcajul "Pret Special", pot fi achitate in maxim 3 rate, indiferent de valoarea acestora
 
Care sunt metodele de livrare?
Livrarea produselor se face numai pe teritoriul Romaniei in locaitatile deservite de Fan Courier. Deoarece curierii livreaza coletele in mod normal intre orele 9:00 si 18:00, va recomandam ca, in cazul in care nu sunteti acasa in intervalul orar respectiv, sa folositi adresa de la locul de munca, pentru a evita intarzierile de livrare.
Dat fiind angajamentul nostru de a oferi serviciul de "Deschidere la Livrare" gratuit pentru orice comanda, intotdeauna va vom propune in primul rand varianta de a expedia coletul prin Fan Courier. Dat fiind faptul ca in anumite judete si in perioadele aglomerate Fan Courier inregistreaza in unele cazuri intarzieri semnificative, in astfel de situatii va vom propune si alternativa expedierii prin TNT. TNT a livrat pana acum indiferent de localitate sau perioada 99% din expeditiile realizate de noi in 24 de ore. Din pacate insa, TNT nu ofera serviciul de "Deschidere la Livrare".
In acest moment nu putem efectua livrari in afara zonelor de acoperire a Fan Courier si TNT.
 
Care sunt tarifele de livrare?
Tariful de baza al transportului - se aplica in cele peste 3600 de localitati in care Fan Courier livreaza fara a percepe suprataxa pentru kilometri suplimentari, respectiv in cele peste 1200 de localitati in care TNT livreaza fara a percepe suprataxa pentru destinatii aflate in afara Zonei 0 de livrare:
0 Lei in cazul comenzilor peste 250 Lei
14 Lei in cazul comenzilor sub 250 Lei
- 14 Lei in cazul comenzilor ce contin produse cu pret redus sau la promotie sau in cazul utilizarii unui cod de discount, indiferent de valoarea totala a comenzii

Tariful suplimentar in cazul Fan Courier pentru localitatile in care se percepe suprataxa pentru kilometri suplimentari (se adauga la tariful de baza):
0 Lei in cazul in care se opteaza pentru ridicarea coletului din cel mai apropiat centru Fan Courier
29 Lei (taxa fixa) pentru livrarea la adresa furnizata

Tariful suplimentar in cazul TNT pentru localitatile in care se percepe suprataxa pentru destinatii aflate in afara zonei 0 de livrare, sunt urmatoarele:
- Zona 1: 9 Lei
- Zona 2: 19 Lei
- Zona 3: 29 Lei
- Zona 4: 39 Lei
- Zona 5: 65 Lei

 
Cum pot returna un produs?
Tot ce aveti de facut este sa ne contactati prin intermediul formularului de contact pe care il gasiti aici, selectand la rubrica "Subiect" optiunea "Doresc sa returnez un produs". Veti fi contactat prin email sau telefonic cel tarziu in urmatoarea zi lucratoare de unul dintre colegii nostri pentru a confirma cu dumneavoastra adresa de la care se va putea prelua coletul. Un agent (FAN Courier) va prelua produsul de la dumneavoastra.
 
Detaliile complete cu privire la termenii de retur se gasesc in Termenii si conditiile de utilizare, in sectiunea "Dreptul de retragere". 
 
Am o intrebare la care nu am gasit raspuns aici. Ce fac?
Va rugam sa ne contatati telefonic la numerele afisate pe site sau sa ne scrieti utilizand formularul de contact iar noi va vom raspunde in cel mai scurt timp.