Termeni si conditii


Cititi cu atentie termenii si conditiile de utilizare prezentati mai jos! Acesti "Termeni si conditii de utilizare" constituie in intregime un acord incheiat intre dumneavoastra si S.C. Online Business Solutions S.R.L in privinta utilizarii site-ului www.crystaltime.ro. In cazul in care nu sunteti de acord va rugam sa nu utilizati site-ul www.crystaltime.ro!

Continutul acestui site (descrieri, caracteristici, imagini, preturi, forma de prezentare etc.) nu poate fi reprodus sau utilizat fara acordul in scris al proprietarului acestui site.
  • Termenii si conditiile prezentate respecta reglementarile legislative aflate in vigoare:
    • Legea comertului electronic - nr. 365 din 7 iunie 2002, publicata in Monitorul Oficial nr. 483 din 5 iulie 2002
    • Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea şi completarea unor acte normative
    • Ordonanta de Urgenta Nr. 140 din 28 decembrie 2021

Drepturi de autor (Copyright)
  • Intregul continut al site-ului www.crystaltime.ro - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica WEB, scripturi, programe si alte date - este proprietatea Online Business Solutions SRL si al furnizorilor sai si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul companiei Online Business Solutions SRL sau a detinatorilor de drept a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare. In cazul in doriti sa sesizati o situatie de incalcare a drepturilor de proprietate intelectuala, va rugam sa ne scrieti la vanzari@crystaltime.ro.

Securitatea datelor personale
  • Datele dumneavoastra personale vor fi folosite de Online Business Solutions SRL si furnizorii sai numai in scopul declarat al acestui site. Informatiile din formularul de comanda vor fi folosite pentru a va expedia comenzile, pentru a va transmite confirmarea comenzilor, pentru a va solicita parerea despre serviciile si produsele noastre, si in cazul in care va exprimati acordul in acest sens, eventualele promotii, buletinele informative periodice etc. Online Business Solutions SRL se obliga sa nu faca publice sau sa nu vanda bazele de date continand informatii referitoare la datele dumneavoastra personale. Datele personale pot fi transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale, numai la solicitarea justificata a acestora. Pentru mai multe detalii va rugam sa vizitati pagina „Politica de confidentialitate”.
 
Utilizarea siteului crystaltime.ro si plasarea comenzilor
  • Folosirea (vizitarea sau cumpararea produselor) acestui site, implica acceptarea acestor termeni si conditii de utilizare. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor. S.C. Online Business Solutions S.R.L isi asuma dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o alta notificare prealabila. Cea mai recenta versiune a Termenilor si Conditiilor poate fi citita oricand folosind legatura "Termeni si conditii de utilizare"
  • Prin site intelegem colectia de informatii obtinuta prin accesarea adresei de web www.crystaltime.ro
  • Imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, produsele efectiv livrate pot diferi de imagini (culoare, accesorii, aspect etc.)
    Fotografiiile au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard. De asemenea, in descrierile si caracteristicile produselor pot exista erori sau inadvertente. Ne cerem anticipat scuze pentru astfel de situatii pe care daca le constatati va rugam sa ni le aduceti la cunostinta pentru a le putea remedia in cel mai scurt timp. In cazul in care ati comandat un produs si constatati faptul ca acesta nu corespunde cu descrierea sau caracteristicile afisate pe site, va rugam sa returnati produsul catre noi conform conditiilor descrise in sectiunea "Dreptul de retragere", iar noi va vom rambursa contravaloarea achitata de dumneavoastra in cel mai scurt timp. 
  • Pentru produsele la care nu apare mentiunea „In Stoc” in pagina de detalii a acestora, in cazul in care aveti posibilitatea de a inregistra o comanda, disponibilitatea produsului si eventualul termen de livrare al acestuia va vor fi confirmate ulterior inregistrarii comenzii, telefonic, de catre unul dintre operatorii nostri. Aceasta prevedere se aplica si pentru produsele care contin in pagina de detalii mentiunea "Stoc Furnizor", livrarea acestora depinzand de disponibilitatea produsului in stocul furnizorului nostru. In cazul in care nu vom avea posibilitatea de a ne aproviziona in timp util cu produsul respectiv, nu vom putea onora comanda dumneavoastra, aceasta fiind anulata. Astfel, angajamentul nostru ferm fata de dumneavoastra cu privire la onorarea comenzii intervine in momentul emiterii facturii de achizitie, acesta fiind momentul acceptarii comezii de catre noi si respectiv a incheierii contractului la distanta cu dumneavoastra. Factura proforma trimisa in mod automat de sistemul nostu la plasarea unei comenzi nu reprezinta acceptarea comenzii din partea noastra.

Pretul si livrarea
  • Toate preturile afisate pe site sunt exprimate in Lei si includ TVA (19%).
  • Preturile nu includ costul de transport. 
  • Exista posibilitata ca din cauza unei erori umane sau tehnice, in cazul anumitor produse, la anumite momente in timp sa fie afisat pe site un pret eronat. Din pacate, in astfel de situatii, in cazul in care inregistrati o comanda pe un produs afisat la pret eronat, veti fi contactat telefonic sau prin email de catre unul dintre operatorii nostri, pentru a va anunta faptul ca nu vom putea onora comanda dumneavoastra la pretul la care a fost inregistrata, oferindu-vi-se posibilitatea de a accepta achizitia la pretul corect sau de a anula comanda.
  • Produsele pot fi livrate doar pe teritoriul Romaniei in localitatile deservite de Fan Courier sau TNT.
  • Comenzile plasate pe CrystalTime.ro se vor expedia doar in urma confirmarii telefonice a comenzii. Astfel, in masura in care nu se reuseste contactarea telefonica a clientului, expedierea comenzii va fi realizata cu intarziere fata de termenul pe care ni-l asumam in mod normal in aceasta privinta. In masura in care timp de 2 zile lucratoare consecutive clientul nu poate fi contactat telefonic (are telefonul inchis sau nu raspunde), comanda va fi anulata.
  • Expedierea se realizeaza doar dupa confirmarea telefonica a comenzii respectiv in urma confirmarii platii, in cazul in care se alege metoda de plata cu cardul online, sau prin ordin de plata, exclusiv in week-end si sarbatori legale.
  • In cazul comenzilor ce contin produse cu mentiunea "In Stoc", inregistrate in zile lucratoare, de luni pana vineri, pana la ora 16:00, va vom contacta pentru confirmare in aceeasi zi, iar pentru comenzile inregistrate dupa ora 16:00, sau in zile nelucratoare, veti fi contactat in urmatoarea zi lucratoare.
  • Pentru produsele cu mentiunea "In stoc furnizor", timpul estimat pana la realizarea expedierii este cel precizat in pagina de detalii a produsului si urmeaza sa va fie confirmat telefonic, de catre unul din operatorii nostri. In situatii exceptionale, acesta poate fi mai mare decat cel afisat in pagina de detalii aprodusului.
  • Termenul mediu de livrare a unei comenzi este de 24 ore de la expediere conform statisticilor oferite de companiile de curierat. Acestea nu ofera insa garantarea unui interval maxim de livrare, in unele situatii putand sa existe intarzieri de pana la 15 zile.
  • Tariful de baza al transportului - se aplica in cele peste  3600 de localitati in care Fan Courier livreaza fara a percepe suprataxa pentru kilometri suplimentari, respectiv in cele peste 1200 de localitati in care TNT livreaza fara a percepe suprataxa pentru destinatii aflate in afara Zonei 0 de livrare:
    - 0 Lei in cazul comenzilor peste 250 Lei
    - 14 Lei in cazul comenzilor sub 250 Lei
    - 14 Lei in cazul comenzilor ce contin produse cu pret redus sau la promotie sau in cazul utilizarii unui cod de discount, indiferent de valoarea totala a comenzii
    Tariful suplimentar in cazul Fan Courier pentru localitatile in care se percepe suprataxa pentru kilometri suplimentari (se adauga la tariful de baza):
    - 0 Lei in cazul in care se opteaza pentru ridicarea coletului din cel mai apropiat centru Fan Courier
    - 29 Lei (taxa fixa) pentru livrarea la adresa furnizata
    Tariful suplimentar in cazul TNT pentru localitatile in care se percepe suprataxa pentru destinatii aflate in afara zonei 0 de livrare, sunt urmatoarele:
    - Zona 1: 9 Lei
    - Zona 2: 19 Lei
    - Zona 3: 29 Lei
    - Zona 4: 39 Lei
    - Zona 5: 65 Lei
    Toate preturile de mai sus includ TVA.
  • Receptia cantitativa si calitativa a produselor de catre Beneficiar se realiza la livrarea bunurilor. Toate comenzile expediate de noi prin Fan Courier se vor expedia cu optiunea "Deschidere la Livrare". Compania TNT nu ofera serviciul de deschidere la livrare.
  • La momentul livrarii, va rugam sa verificati coletul si dupa caz continutul acestiua in prezenta agentului companiei de curierat si sa verificati concordanta in ceea ce priveste cantitatile livrate dar si aspectul exterior al produsului. Astfel, pentru livrarile prin Fan Courier, in cazul constatarii oricarei inadvertente cu privire la cantitatile livrate sau in cazul existentei oricaror vicii observabile cu ochiul liber, va rugam sa solicitati agentului Fan Courier intocmirea unui proces verbal in care sa precizati cat mai detaliat toate neconcordantele sau viciile constatate. In cazul in care expeditia s-a realizat prin Fan Courier, S.C. Online Business Solutions S.R.L nu isi poate asuma responsabilitatea pentru orice astfel de situatii reclamate de catre dumneavoastra sau constatate de noi in cazul returnatii produsului, in lipsa intocmirii procesului verbal la momentul receptiei, impreuna cu agentul Fan Courier. In cazul expeditiilor realizate prin TNT, avand in vedere ca riscul deteriorarii produsului se transfera conform legii la momentul la care se intra in posesia fizica a produsului, va rugam sa desfaceti coletul imediat dupa receptie si sa ne semnalati in termen de maxim 24 de ore prin email sau prin intermediul formularului de contact de pe site, orice inadvertente cu privire la cantitatile livrate sau orice vicii ale produselor, observabile cu ochiul liber. Prin semnarea documentelor ce va vor fi inaintate de compania de curierat rapid, confirmati receptia cantitativa si calitativa a bunurilor achizitionate.
  • In cazul platilor online, procesarea acestora este realizata prin partenerul nostru, MobilPay. Datele cardului dumneavoastra sunt introduse direct intr-o paginia ce se afla pe serverul securizat al procesatorului de plati, acestea neaflanduse in niciun moment in posesia noastra. In cazul in care plasarea comenzii se realizeaza telefonic, daca doriti achitarea cu cardul online a comenzii, vi se va transmite prin email un link la care puteti realiza plata. Nu este permisa transmiterea datelor cardului dumneavoastra direct catre noi prin email sau telefonic.
  • Daca ati mai plasat in trecut cel putin o comanda pe crystaltime.ro si aceasta a fost expediata catre dumneavoastra dar nu ati receptionat/ridicat coletul de la curier, nu vor mai fi acceptate alte comenzi cu metoda de plata "ramburs". Astfel de situatii vor fi constatate dupa plasarea comenzii, de operatorii nostri, acestia urmand sa va informeze cu privire la situatia de fapt, in cel mai scurt timp. Pentru a accepta noua comanda, va vom transmite prin email un link de plata, la care veti putea achita comanda noua online, cu cardul. Fac exceptie de la aceasta regula cazurile in care o comanda anterioara nu a fost receptionata/ridicata din culpa curierului. Sunt considerate cazuri de culpa a curierului doar situatiile in care nu ati fost contactat si nu ati putut lua legatura cu firma de curierat timp de 5 zile lucratoare de la data expeditiei si ne-ati informat in scris cu privire la aceasta situatie la momentul respectiv.
  • Comenzile cu valoare mai mare de 5.000 Lei nu pot fi achitate decat in avans, cu cardul sau prin ordin de plata.
  • Plata cu cardul in rate fara dobanda este disponibila doar prin utilizarea de carduri de rate emise de: Banca Transilvania, Alpha Bank, Credit Europe Bank, Garanti Bank. Comenzile ce contin produse cu pret redus sau produse ce poarta marcajul "Pret Special", pot fi achitate in maxim 3 rate, indiferent de valoarea acestora. Comenzile ce nu contin produse cu pret redus sau produse ce poarta marcajul "Pret Special" cu valoare mai mica de 1.000 Lei, pot fi achitate in maxim 6 rate. Comenzile ce nu contin produse cu pret redus sau produse ce poarta marcajul "Pret Special" cu valoare mai mare de 1.000 Lei, pot fi achitate in maxim 12 rate.

Programul de loialitate - Credit Magazin
  • Scopul programului de loialitate este de a acorda beneficii suplimentare clientilor ce cumpara cel putin de doua ori de pe crystaltime.ro si aleg sa isi creeze un cont de utilizator. Astfel, la plasarea oricarei comenzi realizate de posesorul unui cont, acesta va primi un "credit magazin" in valoare de 3% din totalul valorii efectiv achitate pentru produsele comandate. Valoarea la care se aplica procentul de 3% este valoarea achitata efectiv de catre utilizator si nu include valoarea unor eventuale vouchere sau coduri de discount ce au fost utilizate, valoarea taxei de transport sau valoarea dedusa prin utilizarea creditului magazin acumulat anterior.
  • Acordarea creditului magazin este conditionata de faptul ca la plasarea comenzii, utilizatorul trebuie sa fie autentificat in contul sau pe crystaltime.ro. In cazul in care detinatorul unui cont plaseaza o comanda fara a fi autentificat pe crystaltime.ro, nu va fi posibila acordarea ulterioara a creditului magazin.
  • Creditul magazin este acordat si devine vizibil in Extrasul de Cont din subsectiunea "Credit Magazin" ce se afla in sectiunea "Contul Meu" imediat dupa plasarea comenzii, dar devine exigibil si poate fi utilizat in 45 de zile de la acordare. Acesta nu are o data de expirare. In cazul in care produsele comandate sunt returnate sau comanda nu este ridicata sau este anulata, creditul magazin acordat pentru comanda respectiva va fi anulat.
  • Utilizarea creditului magazin. La plasarea unei noi comenzi pe site, in cosul de cumparaturi, va fi afisat - in cazul in care este disponibil si exigibil - creditul magazin pe care utilizatorul il poate folosi la plasarea comenzii respective. Utilizatorul are posibilitatea de a alege daca doreste sa utilzieze creditul disponibil sau nu, pentru a astepta acumularea unei sume mai mari.
  • In cazul returnarii totale sau partiale a unei comenzi, vi se va restitui prioritar intreaga valoare a creditului magazin utilizat la plasarea comenzii respective (in limita valorii produselor returnate, in cazul retururilor partiale), eventuala diferenta pana la suma ce v-a fost initial facturata pentru produsele returnate, urmand sa vi se resituie in bani.
  • Creditul magazin nu poate fi convertit sub nicio forma in bani, acesta putand fi utilizat exclusiv pentru achitarea partiala sau totala a comenzilor plasate pe crystaltime.ro.
  • Crystaltime.ro poate decide in orice moment incetarea programului de loialitate, urmand sa informeze in prezenta sectiune asupra acestui fapt. Creditul magazin va mai putea fi utilizat in perioada de gratie de 30 de zile ce se scurg de la momentul anuntului cu privire la incetarea programului de loialitate. Orice valoare neutilizata in aceasta perioada sau care nu devine exigibila pana la finalul perioadei de gratie se va pierde. 

Servicii optionale si conditiile in care acestea pot fi achizitionate
  • Gravare laser. Majoritatea ceasurilor pot fi gravate, dar exista si modele in cazul carora acest lucru nu este posibil. Decizia finala in acest sens apartine specialistului (gravorului). Gravarea se poate face numai pe capacul ceasului. Marimea fontului trebuie sa fie de minim 8 pct. Gravarea se face numai in spatiile libere. Nu se poate grava pe zone care sunt deja inscriptionate, indiferent de tipul de inscriptionare. Pe parcursul procesului de gravare, exista posibilitatea producerii unor zgarieturi fine in zona gravata. Aparitia acestor zgarieturi fine nu reprezinta o lipsa de conformitate iar prin plasarea comenzii pentru gravare va exprimati acordul cu privire la acceptarea unei astfel de situatii si respectiv a produsului gravat. Plata ceasului care urmeaza sa fie gravat se face in avans. Veti putea achita ceasul prin ordin de plata sau online, cu un card bancar. In cazul in care optati pentru plata online, va vom transmite linkul pentru achitarea comenzii imediat ce obtinem confirmarea din partea gravorului cu privire la posibilitatea gravarii modelului de ceas pe care l-ati ales. Ceasurile gravate nu se returneaza si nu se pot inlocui. Termenul estimat de livrare al comenzilor ce contin serviciul de gravare laser se prelungeste cu 2-3 zile lucratoare fata de termenul afisat in pagina de detalii a ceasului.
  • Ambalaj pentru cadou. In cazul in care optati pentru ambalaj cadou, vom expedia alaturi de produs o punguta pentru cadou si o panglica din satin. Pentru a asigura integritatea acestora pe parcursul transportului, dar si pentru a va permite sa beneficiati de serviciul "Deschidere la Livrare" fara a risca sa deteriorati ambalajul pentru cadou, punguta si panglica vor fi asezate separat in colet, dumneavoastra urmand sa introduceti produsul in punguta si sa atasati panglia de satin. Comenzile cu optiunea pentru Ambalaj Cadou se achita in avans, contravaloarea acestora nefiind returnabila.
  • Felicitare personalizata. Comenzile ce contin o felicitare personalizata se achita in avans. Felicitarea, fiind un produs personalizat, nu este returnabila. Dimensiunile felicitarii sunt de aproximativ 15/12 cm, mesajul personalizat fiind tiparit pe pagina de hartie calc din interior. Termenul de livrare al comenzilor ce contin felicitare personalizata se prelungeste cu 1-2 zile lucratoare fata de termenul afisat in pagina de detalii a pordusului.

Dreptul de retragere
  • Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 30 zile.
    Conform legislatiei in vigoare, perioada de retragere expira dupa 14 zile începand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor. Astfel conform legislatiei in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea sa. In mod voluntar, Online Business Solutions va ofera posibilitatea de a returna produsul intr-o perioada mai mare decat cea impusa de lege, respectiv in 30 de zile calendaristice. In cazul renuntarii la cumparare in termenul de 30 de zile oferit suplimentar de Online Business Solutions, deci dupa cele 14 zile prevazute de lege, returul va fi acceptat doar in cazul in care produsul/produsele se afla in stare de nou. Produsele ce prezinta urme de purtare nu vor fi acceptate decat in masura in care dumneavoastra va asumati integral costurile aducerii acestora in stare de nou.
    Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta sau e-mail. In acest scop, puteti folosi formularul de contact pe care il gasiti aici, selectand la rubrica "Subiect" optiunea "Doresc sa returnez un produs". Folosirea lui nu este insa obligatorie. De asemenea, puteti completa si transmite electronic formularul standard de retragere ce se gaseste la finalul prezentei pagini sau orice alta declaratie neechivoca. Daca folositi aceasta optiune, va vom transmite fara intarziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. Politica de retur este in conformitate cu OUG 34/2014 si se adreseaza exclusiv persoanelor fizice. Nu se accepta retururi de la persoane juridice.
  • Va rugam sa returnati produsul in aceeasi stare in care a fost livrat (in cutia originala a produsului cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cutia de bijuterii sau cutia ceasului reprezinta un accesoriu al produsului. Orice vicii vizibile cu ochiul liber constatate de operatorii S.C. Online Business Solutions S.R.L in cazul produselor returnate, nu pot fi asumate de S.C. Online Business Solutions S.R.L in cazul in care acestea nu sunt precizate in procesul verbal incheiat de consumator la momentul receptiei produsului impreuna cu agentul Fan Courier sau, doar pentru expeditiile realizate prin TNT, in cazul in care nu ne-ati informat cu privire la existenta acestora in termen de maxim 24 de ore de la receptie (conform procedurii descrise in sectiunea “Pretul si livrarea”), decat in cazul in care producerea acestora era inevitabila in determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produsului. Asadar, in cazul in care produsul nu este returnat in starea in care a fost livrat impreuna cu accesoriile incluse sau prezinta vicii vizibile cu ochiul liber ce nu sunt precizate in procesul verbal incheiat cu agentul Fan Courier la momentul receptiei sau - doar in cazul expeditiilor prin TNT - despre care nu ne-ati informat in termen de maxim 24 de ore de la receptie, consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu poate fi descurajanta pentru consumatori in a-si exercita dreptul de retragere.
  • Daca produsul sufera deteriorari pentru care consumatorul este responsabil, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G. 34/2014.  
  • Contravaloarea costului direct al transportului pentru returul produsului va fi suportata de dumneavoastra, urmand ca aceasta sa fie achitata la expedierea coletului direct agentului companiei de curierat la tariful standard perceput de firma de curierat pentru expeditia respectiva. Tariful expeditiei se poate calcula pe site-ul Fan Courier. Va rugam sa utilizati pentru returnare compania Fan Courier, realizand expeidita cu optiunea "Deschidere la Livrare". Produsul pe care doriti sa il returnati va fi expediat catre punctul nostru de lucru din Bd. Ghica Tei, Nr. 46, Sector 2, Bucuresti. In cazul in care nu veti achita costul direct al transportului pentru returul produsului catre agentul firmei de curierat, aceasta suma va fi retinuta din suma ce urmeaza sa va fie returnata.
  • Contravaloarea costului direct al transportului pentru returul produsului va fi suportat de dumneavoastra si in cazul in care ati ales sa renuntati la cumparare dupa expedierea coletului catre dumneavoastra dar inainte de a intra in posesia acestuia. In acest caz, contravaloarea costului direct al transportului pentru retur va va fi facturat de operatorii nostri la momentul la care veti plasa o noua comanda pe site-ul nostru. Noua comanda va fi acceptata de noi in masura in care veti confirma ca veti achita si contravaloarea costului direct al transportului pentru returul comenzii anterioare, la care ati renuntat inainte de receprionare. Fac exceptie de la aceasta regula cazurile in care o comanda anterioara nu a fost receptionata/ridicata din culpa curierului. Sunt considerate cazuri de culpa a curierului doar situatiile in care nu ati fost contactat si nu ati putut lua legatura cu firma de curierat timp de 5 zile lucratoare de la data expeditiei si ne-ati informat in scris cu privire la aceasta situatie la momentul respectiv.
  • Aveti obligatia de a expedia produsele catre noi in termen de 14 zile de la data la care ne-ati informat cu privire la exercitarea dreptului de retragere.
  • Odata realizata receptia returului de catre S.C. Online Business Solutions S.R.L, produsul returnat va fi transmis catre service-ul autorizat de producator pentru verificarea produsului si a originii acestuia si a starii in care acesta se afla. In cazul in care service-ul autorizat va constata vicii sau deteriorari pentru care clientul se face responsabil, service-ul autorizat va intocmi un proces verbal in care se vor mentiona aceste vicii sau deteriorari si costul necesar pentru remedierea acestora si readucerea produsului in stare de nou. CristalTime va inainta consumatorului o copie a procesului verbal intocmit de service-ul autoirizat si va emite o factura pe numele consumatorului pentru suma ce este precizata in procesul verbal. S.C. Online Business Solutions S.R.L va rambursa consumatorului diferenta dintre pretul pe care consumatorul l-a achitat pentru produsul returnat si factura emisa in baza procesului verbal intocmit de serviceul autorizat.
  • Rambursarea banilor catre dumneavoastra se va realiza intr-un termen de 14 zile, prin transfer bancar, direct in contul persoanei ce este mentionata la rubirica "Beneficiar" pe factura in baza careia a fost achizitionat produsul. In cazul in care doriti returnarea banilor sub forma de numerar, acestia poti fi ridicati, cu o programare prealabila. Programarea pentru ridicarea sumei in numerar se poate realiza telefonic, cu cel putin o zi lucratoare in avans, la numarul de telefon: 0737.44.99.11.

Responsabilitati privind produsele
  • Orice reclamatie va fi adusa la cunostinta S.C. Online Business Solutions S.R.L urmand ca aceasta sa fie solutionata in cel mai scurt timp posibil.

Procedura de conciliere
  • Daca aveti o problema cu o comanda, va rugam sa folositi procedura noastra de conciliere internă gratuita. Astfel, va rugam sa ne transmiteti un mesaj cu privire la situatia pe care doriti sa o rezolvati prin intermediul formularului nostru de contact pe care il gasiti aici, selectand la rubrica "Subiect" optiunea "Solicitare conciliere". Veti fi contactat de persoana responsabila cu aceasta procedura din cadrul companiei noastre, in maxim 7 zile.
  • In cazul in care sunteti nemultumit de modul in care CrystalTime.ro a rezolvat o disputa, aveti dreptul de a apela la un sistem alternativ de rezolvare a disputelor - de exemplu in platforma europeana de solutionare online a litigiilor („SOL”), pusa la dispozitie de Comisia Europeana sau prin procedura de solutionare alternativa a litigiilor ("SAL") pusa la dispozitie de ANPC.

Conditii de garantie
  • Garantia se solutioneaza de catre S.C. Online Business Solutions S.R.L. prin transmiterea produsului prin intermediul firmei de curierat FAN Courier la adresa: Bd. Ghica Tei, Sector 2, Bucuresti. Solutionarea garantiei se va realiza prin repararea produsului defect daca acest lucru este posibil, sau in cazul in care repararea nu este posibila, prin inlocuirea acestuia cu unul nou, in cazul in care produsul se afla in stoc. In cazul in care nici una dintre variantele de mai sus nu este posibila, clientului i se va rambursa contravaloarea produsului, prin ordin de plata in cont bancar. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea S.C. Online Business Solutions S.R.L. doar in cazul in care se constata faptul ca defectiunea sesizata de catre client este intr-adeavar o problema de garantie si nu un rezultat al unei utilizari neadecvate a produsului si numai in cazurile in care expedierea acestuia catre service se realizeaza din una din cele peste 3600 de localitati din Romania pe care FAN Courier le deserveste fara a percepe o suprataxa pentru kilometri suplimentari. Gasiti lista completa a localitatilor deservite fara suprataxa pentru kilometri suplimentari aici. In orice alte situatii, costul de transport al produsului catre service va fi suportat de client. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.
  • Conditiile de garantie sunt in conformitate cu legislatia romana in vigoare. Pentru produsele la care in descrierea acestora nu este specificata o alta perioada de garantie, aceasta este de 24 luni ce se scurg incepand cu data livrarii produsului. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau cutia ceasului sau a bijuteriei), impreuna cu accesoriile aferente, in cutia originala si o copie a facturii in baza careia acesta a fost achizitionat. Cutia ceasului sau a bijuteriei reprezinta un accesoriu al produsului. In cazul in care produsele ajung neinsotite de acest document sau nu sunt transmise in cutia originala impreuna cu toate accesoriile aferente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
  • Garantia se refera exclusiv la defecte de fabricatie si nu acopera defectiuni aparute in urma utilizarii necorespunzatoare a produsului. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (supunerea la diverse substante pe baza de alcool, apa sau orice fel de lichide, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), interventia mecanica sau plastica asupra produselor, etc. In cazul ceasurilor de mana, garantia se acorda exclusiv pentru mecanismul ceasului. Bratara sau cureaua ceasului sunt considerate accesorii consumabile.
  • Suplimentar fata de garantia stabilita prin lege, S.C. Online Business Solutions S.R.L. acorda o garantie comerciala speciala de 90 de zile de la data cumpararii produsului pentru prima reglare a abaterii mecanismului unui ceas si pentru prima schimbare a bateriei ceasului.

Declaratie de conformitate
  • Noi, Online Business Solutions SRL asiguram, declaram, garantam pe propria raspundere conform prevederilor legale in vigoare privind regimul produselor si serviciilor care pot pune în pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului ca produsele comercializate pe siteul crystaltime.ro  nu pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului si sunt in conformitate cu legislatia in vigoare.

 

Formular standard de retragere

Prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doriţi sa va retrageti din contract.

Catre Online Business Solutions SRL

- Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse (...........................)

- Comandate la data (...........................)

- Numele consumatorului (...........................)

- Adresa consumatorului (...........................)

- Semnatura consumatorului (...........................) (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie)

- Data

 

Magazinul Online CrystalTime.ro respecta criteriile de preselectie GPeC si a aderat la standardele Trusted.ro

Ultima actualizare: 16.08.2019