Ceasuri Diesel barbatesti
Cele mai noi modele de ceasuri Diesel barbatesti incepand de la 478,40 lei la CrystalTime.
Nu rata ofertele speciale lunare dedicate exclusiv abonatilor la newsletter!
Ceasuri Diesel in portofoliul CrystalTime:
Cand vine vorba de industria modei, italienii sunt mereu in top. Si, intr-o lume in care ceasul este tot mai mult un accesoriu, firesc, designerii din peninsula au un cuvant tot mai greu de spus. Modelele de cesuri Diesel barbatesti se adreseaza oamenilor care isi urmeaza propriul drum in viata, celor care doresc sa isi exprime stilul individual si prin modul in care se imbraca si, de ce nu, si prin ceasul pe care il poarta. Totusi, un ceas nu este doar o bijuterie, asa ca Diesel si-a unit fortele cu Fossil. Din aceasta colaborare au rezultat niste modele de ceasuri Diesel barbatesti exceptionale pe care CrystalTime le propune celor care vor sa iasa din multime.
Diesel, pe scurt:
Modelele de ceasuri Diesel barbatesti se caracterizeaza prin dinamism, inovatie, stil personal si provocare. Firma italiana este cu adevarat o organizatie internationala. Din sediul sau din Molvena, casa Diesel conduce 17 filiale din Europa, Asia si America. Este prezent in peste 80 de tari, in mii de puncte de vanzare, incluzand sute de magazine monobrand. In ciuda evolutiei extraordinare a brand-ului, filozofia Diesel ramane aceeasi ca la crearea sa: abordarea lumii ca pe o macro-cultura, unitara si fara frontiere, sustinuta de un brand caracterizat de pasiune si individualism.
Diesel, caracteristici generale ale ceasurilor:
- Carcasa: otel inoxidabil placat sau nu;
- Geam: mineral;
- Cadran: afisaj ana-digi sau digital pentru unele modele;
- Curea din piele sau silicon sau bratara din otel inoxidabil (placat PVD la unele modele);
- Mecanism: quartz si automatic Ronda, Seiko, Miyota;
- Rezistenta la apa: 5, 10 atm/bar;
- Functii: cronograf, indicator retrograd, tahimetru, alarma.
Ceasuri Diesel, istoric:
1955 - Creatorul brandului Diesel, Renzo Rosso, se naste in Brugine Padova, Italia.
1978 - Dupa ce a urmat o scoala de design, Rosso formeaza impreuna cu alti designeri Genesis Group, creand brandul Diesel la Molvena.
1990 - Produsele Diesel primesc licenta de piata si distributie in SUA, Mexic si Japonia.
1992 - Diesel devine sponsorul oficial pentru circuitul de curse World Superbike.
1995 - Diesel lanseaza unul dintre primele siteuri fashion de vanzare cu amanuntul. Dupa 2 ani, articolele care urmează să fie vandute online devin disponibile in Finlanda si Suedia. In anul urmator se deschide magazinul virtual care permite livrari la domiciliu si pentru alte piețe.
1996 - Diesel castiga “Premio Risultati” al Institutului Bocconi pentru Cea Mai Buna Companie Italiana a Anului.
2000 - In primii ani ai noului mileniu compania incepe sa acorde licente de brand catre alti producatori pentru a crea noi categorii de produse: imbracaminte, jeansi, incaltaminte, accesorii, lenjerie intima, bijuterii, ceasuri, posete, ochelari, parfumuri.
2012 - Fondatorul Diesel, Renzo Rosso, apare pentru prima oara in topul Forbes al miliardarilor.
prezent - Si astazi Diesel este una dintre cele mai inovatoare companii producatoare de articole vestimentare si accesorii din lume. Campaniile de promovare accentueaza misterul si provoaca publicul sofisticat la intelegerea mesajului ascuns, pozitiv sau negativ, dar mereu unic, curajos si independent! Principala forta creatoare din spatele succesului mondial al marcii Diesel, Renzo Rosso, a fost desemnat printre cele mai importante 100 de personalitati ale lumii, care pot contribui la conturarea acestui mileniu.
Abonare newsletter
Nu rata ofertele speciale lunare dedicate exclusiv abonatilor la newsletter!